Comenzile plasate în perioada 26 ianuarie - 4 februarie, vor fi expediate începând cu data de 5 februarie 2024. Transport gratuit pentru comenzile de minim 150 RON!

Cum cumpăr?

Pentru a plasa o comandă de produse marca Rox The Planoholic, adaugă produsele dorite în coș, iar apoi mergi la finalizarea comenzii. Pe această pagină, va fi necesar să introduci adresa pentru livrare și facturare și să selectezi metoda de plată. 

În final nu mai rămâne decât să apeși butonul pentru finalizarea comenzii, iar comanda ta va fi procesată cât de repede posibil!

Metode de plată

Plata se poate face direct cu cardul sau prin transfer bancar.

Plata cu cardul:

Plata cu cardul se realizează prin intermediul partenerului nostru. Plata se poate efectua cu orice card MasterCard sau Visa activat de către banca emitentă pentru plata online.

Nu se percepe niciun comision adițional pentru plata online pe site-ul nostru.

Nu avem acces la datele cardului dumneavoastră, procesarea plății având loc direct prin serverele partenerului. Nu solicităm și nu stocăm niciun fel de detalii referitoare la cardul tău!

www.roxtheplanoholic.ro în mod direct, sau prin intermediul unui reprezentat, nu va solicita niciodată informații referitoare la cardul tău prin niciun canal de comunicare (prin e-mail, telefonic, prin mesagerie online etc.). Dacă apare o astfel de situație, te rugăm să ne contactezi urgent prin e-mail, la adresa rox.the.planoholic@gmail.com!

Plata prin transfer bancar:

Pentru plata prin transfer bancar, după plasarea comenzii vei primi un e-mail de la noi cu informațiile necesare. (Verifică și folder-ul de spam.)

Comanda se va procesa și livra numai după ce plata este confirmată de către bancă. 

Livrare

Curier rapid:

Livrăm doar pe teritoriul României și numai prin intermediul firmelor de curierat rapid.

Costul livrării este de 15 RON pentru comenzile sub 150RON și gratuit pentru orice comandă peste 150RON. (Acesta poate fi diferit în timpul unor promoții sau oferte.) 

În mod normal, timpul de livrare este de 2-5 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, însă pot apărea și întârzieri în perioadele aglomerate. În cazul în care comanda ta va fi expediată de către noi cu întârziere, te vom anunța și vei avea opțiunea de a accepta noul termen de livrare sau de a anula comanda.

În momentul predării comenzii către curier, vrei primi numărul AWB aferent și site-ul unde poți verifica statusul livrării.

Predare personală (Timișoara):

Opțiunea de predare personală este disponibilă doar pentru municipiul Timișoara. Nu se percep taxe de transport pentru această opțiune. Te voi contacta și vom stabili împreună ziua și ora predării.

Retur

Conform OUG 34/2014 revizuită, aveți dreptul de a ne notifica în scris că renunțați la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produselor. Cheltuielile pentru returnarea produselor vor fi suportate de către client.

În cazul în care nu sunteți mulțumit de produse și doriți să le returnați, vă rugăm să ne comunicați acest lucru prin e-mail, la adresa de e-mail rox.the.planoholic@gmail.com.

Returul produselor se va face exclusiv prin intermediul unei firme de curierat rapid.

Produsele returnate trebuie să nu fie deteriorate în nici un fel și să fie returnate în ambalajul original.

Ne rezervăm dreptul de a accepta sau refuza returul numai după ce produsele ajung la noi și verificăm că acestea corespund condițiilor de retur.

Puteți solicita înlocuirea produselor sau returnarea sumei aferente. În cazul în care doriți restituirea sumei, aceasta se va face prin transfer bancar în contul indicat de dumneavoastră, în cel mult 14 zile lucrătoare de la retur. 

* Produse deteriorate în timpul transportului

Atunci când pregătesc o comandă, aloc o grijă deosebită ambalării produselor prin: folosirea plicurilor anti-șoc (cu bubble wrap), folosirea punguțelor de plastic pentru a proteja produsele din hârtie de eventuale scurgeri de lichide, adăugarea unui material mai gros pentru a evita îndoirea produselor (acolo unde este cazul). Cu toate acestea, se pot întâmpla accidente în timpul transportului.

Dacă produsele ajung la tine vizibil deteriorate, te rog să mă contactezi în maxim 3 zile de la primirea lor pentru a le înlocui cu unele noi. 

Pentru a le înlocui, voi avea nevoie din partea ta de dovezi foto în care să se vadă clar gradul de degradare al produselor (nu doar al ambalajului exterior). 

* Produse personalizate

Produsele personalizate NU se pot returna! Deoarece acestea sunt create special pentru tine și conțin caracteristici personalizate (nume, trăsături, etc.), nu le putem vinde altcuiva. Astfel, nu putem accepta returul lor.